Vedle rozšiřování pokrytí do dalších krajských měst se chce LED Multimedia zaměřit i na hlavní město. Zde provozuje v současnosti pět obrazovek, které koupila před třemi lety od společnosti Screenet. Jejich počet by ráda navýšila, pravděpodobně opět formou akvizice. „Zajímáme se o prémiové plochy v Praze a o výhodné plochy v krajských městech,“ shrnul strategii Snášel. Ten odhaduje, že optimální počet obrazovek v síti LED Multimedia, je zhruba na úrovni třiceti.

Novinkou letošního roku je také začlenění firmy do skupiny Group of Node, která zahrnuje firmy rovněž ve vlastnictví nebo spoluvlastnictví Davida Snášela. Patří sem například společnosti Mafia Records, Swiss Enerego, ETC či AgroBiotech. Souhrnný obrat celé skupiny by se letos mohl přiblížit k úrovni 100 mil. Kč. Možnosti pro rozšiřování do dalších segmentů přitom plánuje. V mediálním sektoru by ale měla být jedinou firmou outdoorová LED Multimedia.
Poté, co firma LED Multimedia přešla do plného vlastnictví Davida Snášela, který ji odkoupil zpět od mediální skupiny Mafra, se společnost zaměřila na vnitřní restrukturalizaci a snížení provozních a mzdových nákladů a na vybudování nového obchodního týmu. „Všechny tyto kroky se odrazí v plusovém hospodaření v letošním roce. Podařilo se nám získat nové klienty, naše rozhodování je teď výrazně rychlejší,“ popsal s tím, že to, co firma zamýšlela ve druhém pololetí udělat, splnila.

LED Multimedia vytvořila v loňském roce obrat ve výši 16 mil. korun a skončila ve ztrátě 5 mil. Kč. Po majetkových změnách by letos měla skončit v kladných číslech.
Zdroj: https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/12/led-multimedia-zvysila-pokryti-skonci-v-zisku/